Tips Kuruskan badan: Ketahui Rahsia saya dapatkan berat badan idaman dalam masa 2 minggu

kopi hijau
Koleksi buah-buahan kopi hijau

Anda nak tahu?? Rahsia dan cara nak dapatkan berat badan idaman dalam masa 2 minggu?? Macam susah nak percaya kan? Anda tak perlu percaya, tapi anda pasti akan terkejut dengan hasil yang akan saya kongsikan kepada semua. Hasilnya, saya berjaya mendapatkan berat badan idaman iaitu 45kg dengan mudah tanpa melakukan sebarang aktiviti lasak atau menahan diet makanan kegemaran saya. Menarik kan? Anda pasti nak tahu caranya bukan? Jadi teruskan membaca hingga habis, anda pasti akan faham cara yang saya ingin kongsikan dengan mudah sekali.

Saya pasti ramai yang pernah dengar tentang produk kopi pra-campuran. Macam-macam jenis kopi ada dalam pasaran seperti kopi kolagen, kopi kurus, kopi kuat dengan pelbagai jenis jenama. Tapi, pernahkah anda tahu tentang Green Coffee? Apakah kebaikan dan manfaat yang ada pada Green Coffee? Betul ke ni? Minum kopi sahaja sudah boleh kurus? Ya, memang betul pun. Hanya minum kopi je. Anda pasti akan terkejut dan teruja apabila mengetahui khasiatnya. Setelah mengamalkan minum kopi hijau ini, saya dapat lihat perubahan diri saya dulu dan sekarang. Dulu saya seorang yang gemuk dan terlebih lemak, tetapi kini berat badan saya telah turun mendadak sehingga 45kg! Ianya sangat berkesan dan menakjubkan! Anda patut mencuba ‘Kopi kuruskan badan’ini!. Ikuti kisah kejayaan saya menurunkan berat badan dengan mudah. Saya sudah berjaya, anda bagaimana?!

BUY GREEN COFFEE

Lihatlah perubahan diri saya!! Hanya Dua bulan sahaja untuk lihat hasilnya! Sangat Menakjubkan, bukan?

Kekecewaan Hidup

Sejak dari kecil, badan saya memang jenis berisi dan gempal. Apabila masuk umur remaja badan saya terus membesar dan berat badan saya terus naik mendadak seiring dengan umur yang meningkat. Melihat saja lebihan lemak di perut, lengan, leher dan pinggul amat menyedihkan hati, saya kelihatan hodoh di cermin! Saya hanya mampu melihat dan cemburu akan kawan-kawan saya yang mempunyai saiz bentuk badan yang ideal dan normal. Mereka tiada masalah untuk membeli baju yang cantik dan sedia ada dikedai kerana saiz baju mereka sentiasa ada dipasaran. Sedangkan saya agak sukar untuk membeli baju sedemikian kerana saiz tubuh badan saya yang besar dan gempal.

Ginseng KO Parti
biji kopi hijau

Dengan faktor fizikal saya ketika itu, saya memang tak yakin langsung dengan penampilan diri sendiri, saya malu untuk berjumpa dengan orang, serta merasa hilang keyakinan diri ketika menghadiri temuduga. Tidak terkira berapa kali saya telah gagal dalam sesi temuduga ☹. Saya tidak mahu perkara ini terus menghantui diri saya. Sebenarnya dah banyak cara kuruskan badan yang saya cuba lakukan namun berat badan saya tetap susah nak turun. Kalau turun pun sekejap je setakat 2kg. Tapi lepas tu berat badan naik semula, malah bertambah 5kg jika saya terlebih selera makan.

Saya tekad lakukan sesuatu agar dapat kuruskan badan hingga saya peroleh bentuk badan yang ideal dan menawan. Saya teruskan usaha mengambil langkah mengawal cara pemakanan. Saya elakkan makan makanan bergoreng dan berminyak. Saya pun cuba jauhi makan berat pada waktu malam. Saya mula berjoging pada waktu pagi sebelum pergi kerja selama 30 min. Bila petang pula, saya pergi ke gimnasium untuk menurunkan kalori badan. Memang susah untuk saya disiplinkan rutin harian macam ini. Tetapi.. apa yang berlaku adalah sebaliknya!

BUY GREEN COFFEE

Berat saya tetap naik dan terus naik! Hampir 100kg! Rasa sedih yang teramat sangat. Namun, saya cuba tidak putus asa. Saya cuba berfikiran positif. Saya terus mengamalkan diet yang lebih ketat pula, dengan tidak makan daging, roti, kentang goreng dan gula-gula. Cuma makan buah-buahan, sayur-sayuran dan minum air kosong. Selain itu, saya juga pernah mencuba beberapa jenis teh dan pil pelangsingan badan yang mahal terdapat di pasaran, tetapi tiada sebarang perubahan yang saya lihat pada diri saya. Pelbagai tips kuruskan badanyang saya perolehi telah saya cuba, sehingga saya hampir putus asa dan letih dengan usaha yang telah saya korbankan.

Diet dan pil pelangsing langsung tidak membantu! Ianya hanya menipu untuk lariskan jualan. Bersenam pula sukar bagi saya dan memerlukan usaha keras disamping mengambil masa yang lama untuk melihat hasilnya. Apa yang saya perlu saya buat sekarang ini??

Selepas mencuba kaedah diet dan pil pelangsingan yang banyak terdapat di pasaran, menyertai program senaman bersama jurulatih peribadi di gimnasium, malah wang yang beribu-ribu dihabiskan, hasil yang yang diinginkan  tanpa sebarang hasil seperti yang diharapkan. Akhirnya, pada suatu hari, saya terjumpa satu artikel mengenai Kopi Hijau dan saya tergerak untuk mencubanya. Amat tertarik dengan artikel ini kerana ramai selebriti Hollywood terkenal seperti Demi Moore, Kate Perry, J-Lo dan ramai lagi selebriti lain telah berjaya mengurangkan berat badan dengan meminum Kopi hijau pelangsing ini. Ketika itu, saya masih ada sedikit keraguan dengan hasilnya. Bayangkan, nilai wang ringgit yang telah saya habiskan semata-mata ingin menjadi kurus telah mencecah hampir RM10,000! Jadi, kali ini saya benar-benar berharap ia memang berkesan seperti yang dikhabarkan. Hanya satu cara untuk saya ketahuinya, saya mestilah mencubanya. Apa nak jadi lepas ni, jadilah. Lagipun, testimoni-testimoni yang diberikan pengguna juga sangat mengagumkan dan benar-benar berkesan!

Kebanyakan wanita di Eropah dan Amerika Syarikat telah berjaya mengatasi masalah berat badan berlebihan, hanya dengan mengamalkan Kopi Hijau.

Menurut kajian daripada hasil penggunaan ‘Kopi hijau pelangsing’ ini, 95% daripada mereka berjaya menurunkan berat badan sebanyak 13-18 kg hanya dalam tempoh tiga minggu sahaja!!!!

CARA KURUSKAN BADAN

kopi hijau
Satu cara mudah untuk mengurangkan berat badan

Jadi saya dah tak fikir panjang lagi. Saya terus pergi ke laman web ‘Kopi hijau Malaysia’, dan dapat semua maklumat tentang produk ini. Dengan maklumat yang menyakinkan, saya terus membuat pesanan untuk menempah kopi tersebut di laman web. Selepas beberapa minggu, pesanan dari ‘Kopi hijau Malaysia’ yang saya tempah itu pun sampai. Sebaik sahaja saya membuka pek kopi, saya terus membaca arahan dan cara penyediaan yang betul. Cara penyediaan dan penggunaan yang betul ialah minum sebanyak 2 atau 3 cawan setiap hari, bersama sarapan pagi dan makan tengah hari (Tips kuruskan badan).

 

Hasil Keputusan ‘Kopi Hijau Pelangsing’

Hasilnya memang SANGAT mengagumkan!! Hanya dalam masa 2 minggu, saya berjaya kuruskan badan dan berjaya turunkan berat badan sebanyak 14kg! Wow! Perasaan yang teramat gembira apabila mendapat hasil yang saya harapkan selama ini. Paling menakjubkan ialah kulit saya semakin berseri dan wajah menjadi ayu. Lebihan lemak dipinggul dan perut menjadi lebih kecil dalam tempoh yang singkat! Saya semakin yakin dengan diri saya! Saya sangkakan semuanya adalah tipu belaka! Tapi bila dah cuba sendiri, saya sendiri terkejut dengan hasilnya. Saya berjaya menurunkan berat badan tanpa perlu berdiet ataupun bersenam! Apa yang paling penting, dengan penggunaan ‘Kopi kuruskan badan’ ini saya boleh makan apa sahaja makanan yang saya suka tanpa perlu menahan lapar! Kini saya tidak perlu lagi menahan lapar dan bersenam dengan keras…

BUY GREEN COFFEE

Pada minggu ketiga, berat badan saya turun lagi sebanyak 8 kg! Badan saya menjadi lebih ringan dan cergas! Hasil yang menakjubkan ini menjadikan saya lebih bersemangat untuk berusaha lebih keras lagi untuk mendapatkan bentuk badan idaman semua orang. Pada peringkat ini, saya telah menukar tabiat harian saya dengan cara yang lebih sihat seperti berjalan atau menaiki tangga. Senaman menjadi semakin mudah dan seronok bagi saya! Siapa sangka dengan hanya berpandukan tips kuruskan badan ini sahaja, saya boleh dapat hasil yang diidamkan!. Tipsnya hanyalah daripada bungkusan Kopi yang mampu menguruskan badan. Sungguh mudah! Jika saya boleh – Anda pasti boleh! Kini saya sudah pun hilang berat sebanyak 42kg!

Saya telah meletakkan matlamat berat sasaran dalam tempoh 60 hari. Lebihan lemak yang menggelebeh kini tiada, berat badan saya turun sebanyak 42kg dan memiliki  tubuh badan idaman semua wanita!

Kopi Hijau ini telah diuji oleh Akademi Sains Kebangsaan pada tahun 2012. Hasil dari uji kaji sememangnya berjaya dan berkesan, namun kejayaan ini tidak pernah mereka dedahkan kepada umum.

Perlawanan KO Gongseng
Kebaikan kopi hijau

Sekiranya didedahkan, syarikat-syarikat farmaseutikal, kelab-kelab kecergasan, klinik pakar nutrisi pasti akan jatuh bankrap, disebabkan Kopi Hijau yang begitu murah ini!
Rahsia Kopi Hijau telah terbongkar sepenuhnya. Kini, saya telah berpuas hati penurunan berat badan yang saya perolehi, serta amat mengesyorkan produk Kopi Hijau ini kepada kawan-kawan dan rakan sekerja saya. Maka, tanpa membuang masa, jom pesan Kopi Hijau ini SEKARANG di laman sesawang rasmi produk Kopi Hijau Malaysia. Pesanan anda akan dihantar terus ke muka pintu rumah anda. Anda tak perlu berpenat atau bersusah payah lagi untuk mencari produk yang berkualiti, berkhasiat dan berkesan semata-mata hendak menjadi kurus. Anda telah pun menemuinya – Kopi Hijau Pelangsing No.1 yang dipercayai dan terbukti berkesan. Jauhi daripada membeli melalui sumber yang palsu dan dapatkan hanya yang original sahaja. Jaminannya, anda juga bakal miliki bentuk badan cantik menawan!. Kini, saya gembira dengan berat badan 45kg dan bentuk badan langsing seperti anak dara.

DAPATKAN KOPI HIJAU DENGAN DISKAUN SEBANYAK 50% SEKARANG!

Leave A Reply

Your email address will not be published.